piątek, 14 sierpnia 2015

*23* Marinus Kraus


Hej! Dzisiaj postanowiłam napisać post o Marinusie Krausie. Początkowo osobą, o której miałam pisać był Gregor Deschwanden, jednak wczoraj musiałam oddać do naprawy aparat przez co nie miałabym jak zaprezentować plastronu. Autografów od Marinusa mam bardzo mało. Nie posiadam też zdjęcia z nim. Mam nadzieję, że niedługo ulegnie to zmianie ;)

Pierwszy autograf zdobyłam już bardzo dawno temu, nawet dokładnie nie pamiętam w jaki sposób. Jest to karta FISCHER, co ma dla mnie bardzo duże znaczenie. Lubię zbierać autografy w małe kolekcje, a Fischer, jako, że produkuję karty wielu zawodnikom pozwala na coś takiego. Podobnie jest ze Sportem 2000 i Fluege.de, jednak ich kart mam znacznie mniej.



Drugą kartę dostałam wczoraj z wymiany z Piotrem, za którą bardzo dziękuję. Nie widziałam zdjęcia karty przed zakończeniem wymiany, brałam ją w ciemno i opłaciło się! Na prawdę bardzo mi się podoba ;)



Dzisiaj troszeczkę krótszy post przede wszystkim ze względu na aparat w naprawie ;) Nie lubię skanować autografów, a oczywiście prezentacja drobnych pamiątek związanych z zawodnikami jest już całkowicie niemożliwa.

Ze względu na mój wyjazd na blogu będzie mało co się pojawiać. Mam parę "zaplanowanych" postów, które opublikują się same podczas mojej nieobecności.Wracam 23 sierpnia i mam nadzieję, że mój aparat będzie już wtedy po reklamacji ;)

2 komentarze:

  1. Gratulację! Zapraszamy do nas -> http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/
    Co Ty na to oby dodać nawzajem blogi do polecany? :D.

    OdpowiedzUsuń