sobota, 15 sierpnia 2015

WYMIANY: Pedersen, Pungertar, Dezman


Czas na post odnośnie wymian, które przyszły podczas mojego pobytu w Wiśle. Jeden z autografów to prawdziwa torpeda! Nie sądziłam, że w ogóle uda mi się go kiedyś zdobyć, a już rękę dałabym sobie uciąć, że nie w tak szybkim czasie.

Jakiś czas temu pisałam w Tagu Zbieracza Autografów, że najbardziej wymarzonym grafem byłby graf od popularnego "Dzika" NICKIEGO PEDERSENA! Zdecydowanie jest to mój faworyt w świecie żużlowym... W sporze na temat jego jazdy jestem zdecydowanie zwolennikiem Nickiego... Jeździ niebezpiecznie, jeździ na całego, jeździ często nieczysto, ale taki jest żużel... TO JEST SPORT EKSTREMALNY. Żużlowcy wiedzą w co się pakują wyjeżdżając na tor. Zwłaszcza we wpółczesnym żużlu jest dużo takich sytuacji gdzie jeździ się na granicy faulu... Ale jak tylko ktoś jadący nawet koło Nickiego upadnie wpadając w dziure, kibice - przeciwnicy Nickiego - jak jeden mąż "WINA NICKIEGO"... Czasem nie mam siły jak czytam te wszystkie komentarze i wypowiedzi, jakim Pedersen jest bandytą. Jest, bo jest... ;)

Bardzo dziękuję Kubie za tą wymianę... Poświęciłam co prawda dwa autografy, ale za tak wspaniałą kartę było warto!



Co do dwóch pozostałych wymian... Niestety tak wyszło, że trafiły do postu łączonego z Nickim... Więc o nich tylko króciutko ;)

Dziękuję bardzo Nikoli i Kasi, za karty Nejca Dezmana i Matjaza Pungertara, których nie miałam jeszcze w swojej kolekcji ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz