czwartek, 6 sierpnia 2015

LETNIE GRAND PRIX W WIŚLE!


Nadszedł czas, gdy w końcu mogę odetchnąć i zabrać się za napisanie postu. Czas Grand Prix to czas, kiedy cała Wisła ożywa, a kibiców można spotkać prawie wszędzie. Gdy wiecznie spóźnione autobusy odwożą pod samą skocznię kolejne grupy fanów, a rozkrzyczane dziewczyny koczują czasem nawet po kilka godzin pod zamkniętymi bramami skoczni, tylko po to by wejść jako jedne z pierwszych i zająć to wyarzone miejsce, skąd będą mogły podziwiać swoich ulubieńców.

Grand Prix to nie jest przeze mnie lubiany cykl. Za dużo kibicow, za dużo niemiłych ochroniarzy, za dużo rozgłosu... Lubię spokojne zawody, gdzie nie spotykam światowych gwiazd, a zaplecza kadr dzięki czemu lepiej poznaje wspaniały świat skoków narciarskich, bo można powiedzieć, że poznaje go od wewnątrz.

Parę słów jeszcze o treningach przed LGP. Dzięki redaktorowi naczelnemu serwisu dla którego robię zdjęcia oraz wielu osób funcyjnych pracujących na skoczni, miałam okazję być chyba na każdym treningu na skoczni. Cieszyłam się z niesamowitych widoków uzyskanych z rozbiegu oraz zeskoku skoczni oraz nacykałam wiele ładnych zdjęć. Na pewno wiele mnie to nauczyło. Dzięki treningom udało mi się też nawiązać kontakty z paroma niesamowitymi ludźmi. Nie chcę na ten temat bardzo się rozpisywać, jednak można powiedzieć, że zostałam prywatnym fotografem paru Szwajcarów oraz skoczków i kombinatorów norweskich z Ukrainy. Podszkoliłam swój angielski, poznałam nowych przyjaciół związanych ze skokami, nauczyłam się robić całkiem dobre zdjęcia... Same plusy! Przy okazji udało mi się zdobyć całkiem sporo autografów! Oczywiście zdjęcia dodam poniżej, ale niesamowitym dodatkiem jest plastron! Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem plastronu jednego ze Szwajcarów... Ale o nim więcej w osobnym poście ;)

Moje plany na Grand Prix spełnione w 200%! Podpisałam prawie wszystkie zdjęcia, które chciałm. Jedynym, którego nie zdobyłam podpisu jest Janne Ahonena

Tutaj wszystkie podpisane zdjęcia! Mam nadzieję, że widać wszystko ;)


Teraz karty, które zdobyłam oraz te, które przeznaczam na wymianę

Karta Johann Andre Forgfang

Niepodpisana karta Peter Prevc! ^^

Karta Stefan Kraft

Karta Michael Hayboeck

Karta Stephan Leyhe

A tutaj mam karty, które zdobyłam na Grand Prix, ale przeznaczam na wymianę! Na razie nie będzie ich w zaktualizowanej zakładce, ponieważ zwyczajnie nie mam czasu się w to bawić... Po LPK postaram się już tak nie zaniedbywać bloga, ale teraz kazda notka jest pisana na prawdę w wielkim pędzie...
Karty na wymianę

Zdjęcia ze skoczkami:

Kento Sakuyama

Team Norway!

Daniel Andre tande i Phillip Sjoeen

Kenneth Gangnes

Vladislav Boyarintsev

Wadim Szyszkin

Francuzi - Lamy Chappuis i Descombes Sevoie

Naglic, Semenic i Hlava

Nejc Dezman

Oprócz tych zdjęć udało mi się zrobić zdjecie z Peterem Prevcem, Richardem Freitagiem, Thomasem Diethartem oraz (prawie) z Andreasem Wellingerem, jednak nie mam na razie do nich dostępu i dodam je po LPK.

NO A TERAZ LECĘ NA KOLEJNY TRENING ;) TRZYMAJCIE SIĘ I WYBACZCIE MI TO KIEDYŚ! :C


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz