środa, 8 lipca 2015

*1* Krzysztof Miętus II


Tak jak obiecałam dzisiaj post uzupełnienie poprzedniego - Krzysiek Miętus. Dzisiaj nie pojawi się już post o Piotrze Żyle, napiszę go dopiero jutro, ponieważ dziś będzie jeszcze post o dzisiejszej wymianie ;)

Krzysiek Miętus - mój ulubiony skoczek, odkąd tylko pierwszy raz pojechałam na skoki. Kibicuję mu na dobre i na złe. Chciałabym, zeby znowu mógł wrócić do dobrego skakania i dostać się do kadry A, ale wszystko powoli. Na razie został powołany na FIS Cup do Villach i będę tam za niego mocno trzymała kciuki, mam nadzieję, że Wy też ;)

 Pierwsza kartka Krzyska to także pierwszy mój autograf na karcie autografowej. Jak już wspominałam w poście "Tag zbieracza autografów" znalazłam ją pod nogami innych ludzi ;) Dedykacje na niej zdobyłam długo, długo później.
Druga kartka jeszcze za czasów, gdy Krzysiek należał do Wagraf Team'u. Zdobyłam ją podczas któregoś z LGP. Pamiętam, że na tym wyjeździe dbałam o nią jak o złoto ;)

I ostatnia kartka, najnowsza. Z Eve-nement Team i to dość znanej serii, gdzie skoczkowie ubrani są w garnitury z różnymi geometrycznymi kształtami. Jak dla mnie, nie za bardzo przepadam za Eve-nement Team ze względu na Prezesa :3 , ale o tym dokładniej wolałabym się nie wypowiadać ;) Dobrze, że Krzysiek chociaż klubu nie zmienił ;)

 Tutaj autograf Krzyśka na kartce. Miałam ich dużo, jednak wszystkie się gdzieś zapodziały w różnych moich zeszytach, więc nie będę wszystkich prezentować tylko ten jeden ;)


 Tutaj moje ulubione zdjęcie z Titusem :3 Zrobiłam je na Pucharze Solidarności. Jest jednym z dwóch zdjęć, drugie jest całkowicie nie ogarnięte, ponieważ w tym momencie obydwoje się śmialiśmy ze względu na jakąś osobę, która tuż przy Krzyśku zapytała mnie "To jest Maciej Kot?" Ja spokojnie ze zdziwieniem odpowiedziałam że "Krzysiek Miętus". Ta osoba miała wtedy tak zdziwioną minę, że obydwoje zaczęliśmy się śmiać :D. Oprawiłam je w ramkę i teraz wisi na ścianie, bo gdy gdzieś wyjeżdżam na dłużej, biore to zdjęcie ze sobą ;)

I reszta moich zdjęć z Krzysiem ;) Parę jest rozmazanych, ale wszystkie niezmiernie ważne i wszystkie wywołane i podpisane wiszą na mojej ścianie, którą kiedyś Wam pokażę :)

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA ;3










1 komentarz:

  1. Gratuluję tylu autografów i zdjęć. Zainteresowałaś mnie tą wzmianką o prezesie eve nementów, chętnie bym z Tobą podyskutowała na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń