poniedziałek, 6 lipca 2015

*10* Andreas Wank


Długo zastanawiałam się o kim napisać post... Koleżanka doradziła mi, żeby był to post o Niemcu, jako, że nadal nie mogłam się zdecydować, wymyśliłam, że napisze o osobie z Niemiec od której mam najwięcej autografów. No więc Andreas Wank.

Jak dla mnie Andreas jest: meg sympatyczny, mega umprzejmy, mega wesoły i wgl super ;D


Jeden autograf mam na zdjęciu/kartce.













Oraz trzy karty Andreasa ;)  Zdobyś je można zapewne pisząc na adres fluege.de :P Ja takiego sposobu nie próbowałam. Wszystkie zdobyłam osobiście ;)
















I jeszcze przypomniało mi się o dodaniu zdjęć z Andim ;)



Podczas ulewego PK cały obiektyw pokryty był kropelkami i taki był efekt.










Na szczęście następnego dnia pogoda się poprawiła, a wraz z nią jakość zdjęcia ;)












I jeszcze mały dodatek: mój pierwszy rysunek! :D Tak, możecie się pośmiać i piszcie komentarze co Wam się w nim podoba, a co nie :P Zapraszam do konstruktywnego hejtowania. Zgadniecie kto to?









4 komentarze:

  1. Gratulacje! :)
    czy to Marinus Kraus? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wyszedł podobny... A miał być Pero Prevc :D ahahha

      Usuń
  2. Gratuluję ;)
    Według mnie podobny faktycznie do Krausa :P

    OdpowiedzUsuń