wtorek, 21 lipca 2015

Relacja z Mistrzostw Polski + zdjęcia z Memoriału


Dziś obiecany post o Mistrzostwach Polski w Wiśle oraz zdjęcia z Memoriału, których już nie chciało mi się wrzucać w poprzednim poście ze względu na jego długość.

Gdy przyszłam na skocznię troszkę martwiłam się co tam zastanę. W końcu na Pucharze Świata w zimie Wisła już będzie cała zmieniona (brak miejsc stojących). Jak dla mnie jest to fatalny pomysł... O autografach zapewne będzie można zapomnieć, a cena biletu... 100zł, masakra. Wiele zwłaszcza młodych ludzi kupowało za niewielkie pieniądze stojące bilety i mogło oglądać skoki z terenu skoczni. Teraz pojawi się jeszcze więcej zwolenników oglądania "zza płotu" w tym ja. A Wy co myślicie o takiej zmianie?

Na szczęście w Wiśle nic się jeszcze nie zmieniło. Jedyna drobna zmiana to poszerzenie obszaru, gdzie obejmuje bilet przez co teraz każdy miał dostęp do drobnych sklepików znajdujących się bezpośrednio przy skoczni ;)

Najpierw zdjęcia z Memoriału ;)

Łukasz Podżorski 

Krzysiek Leja

Grzesiek Miętus

Dominik Kastelik

Dominik Kastelik (brzydsze zdjęcie robione wcześniej)

Paweł Gut

Andrzej Stękała 

Parę z tych zdjęć wywołałam, ale na Mistrzostwach Polski nie starałam się specjalnie o autografy i podpisałam tylko dwa ;) Resztę zdjęć mam zamiar podpisać na PK w Wiśle oraz na FIS Cupie w Szczyrku, na które też się wybieram ;)

















Na razie nie będę aktualizować poprzednich postów, zrobię to dopiero po powrocie do Krakowa, gdy w końcu będę mieć lepszy internet ^^

2 komentarze: