niedziela, 5 lipca 2015

*2* Kamil Stoch II


Ten post będzie zawierał troszkę więcej augrafów niż jeden, ponieważ uznałam, że pisząc o danej osobie będę pokazywać wszystkie jej autografy jakie mam, ewentualnie jak będą pojawiały się nowe, będę kolejny raz aktualizować jakiś poprzedni post. ;)

Autografów Kamila mam dość dużo ;) 6 kart i jeden podpis na kartce z zeszytu. Mam też parę podpisanych zdjęć z nim. Chciałabym kiedyś zdobyć jego plastron, będzie to mój kolejny cel kolekcjonerski. 

Jeszcze plany na dziś odnośnie bloga. Wieczorem dodam jeszcze drugi jakiś bardziej rozbudowany post i postaram się dodać parę fotek do zakładki "Zdjęcia z gwiazdami" oraz porobie zdjęcia swoim pamiątkom sportowym i pojawią się one w zakładce "Różne". Ostatnim celem na dizś będzie dodanie linków do postów w zakładce "Spis autografów". 

Jeszcze mam parę pytań do Was, a potem już dodaję zdjecia grafów. Jak Wam podobały się zawody LPK w Kranju? Dawid Kubacki nie miał sobie równych. Co myślicie o postawie Petera? W końcu wczoraj 3. miejsce, a dzisiaj 2. miejsce ;) I na koniec pytanie czysto kolekcjonerskie. Pisaliście do sport 2000? Dodawaliście kupon IRC? Będę bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź ;) Z góry dziękuję ^^













Zdjęcia z Kamilem są powieszone na ścianie, dlatego niektóre z nich były robione pod dziwnym kątem ;)


2 komentarze:

  1. Gratuluję! ;) Wybierasz się może na LGP do Wisły? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK! Będę na LGP LMP i LPK w Wiśle i jeszcze może się wybiore na Memoriał Olimpijczyków :3

      Usuń