niedziela, 12 lipca 2015

*19* Exelent! *-*


Od razu przepraszam, że nie pisałam postów, ani nic komlpletnie się nie działo, ale byłam mega zajęta. Wczoraj byłam na Disco Weekendzie z VOX FM. Było meeega!

Na początku grał MIG. Znałam ich tylko może dwie piosenki, ale na prawdę ich występ mi się nie podobał. Nie brzmiało to za dobrze.

Następny koncert miał być Grupy Exelent. Nie znałam ich z nazwy, ale gdy tylko weszli na scenę poznałam kilka piosenek, a reszty się nauczyłam. Stałam obok osób, które nie bardzo były zaangażowane w śpiewanie, do tego mam jeszcze zielone włosy więc można powiedzieć, że taka jedyna wrzeszcząca, skacząca i jeszcze w zielonych włosach dziewczyna się trochę wyróżniała. Lider zespołu też to zauważał, a na każdym ostatnim refrenie był konkurs na najgłośniejszego fana i wtedy rzucał w jego stronę płytę. No i... po każdej piosence widziałam jak na mnie patrzy kiedy rzucał... Ale ciągle łapali ludzie obok mnie... Raz złapałam, ale spadła na ziemię. Schyliłam się, żeby ją podnieść, a dziewczyna stojąca przede mną rzuciła się na mnie i szarpiąć tą płytkę wrzasnęła "NIE ODDAAAM!"... Uznałam, że lepiej odpuścić, więc spokojnie puściłam. Obok mnie stała jednak bardzo miła Pani, a jej mąż, który w ogóle nie angażował się w koncert był wysoki i miał długie ręce. Bez wysiłku złapał płytę i mówiąc "że łapał specjalnie dla mnie" oddał mi ją z uśmiechem. To było bardzo miłe i ciesze się z tej płyty bardziej niż gdybym sama ją złapała! :3

Ogólnie Disco Polo-co myślicie na ten temat? Ale tak szczerze...
Wiem, że ogólnie słuchanie tego to pewnie wstyd itd, ale jak dla mnie to jest po prostu śmieszne, a przy okazji wpada w ucho i można przy tym się dobrze bawić. Poszłam na ten festiwal tak na próbę. BYŁO ŚWIETNIE! Po Exelencie grało After Party... Też byli super, do tego znałam wiele ich piosenek, ale wkład w koncert Exelentu mi zdarł gardło i już ledwie się trzymałam na After Party :(

Wszystkim, którzy są negatywnie nastawieni do disco polo - rozumiem, ale dobrze jest czasem posłuchać tego z dystansem, a na pewno sprawi o wiele lepsze wrażenie ;)

Jak już wiadomo zaprezentuję właśnie tą płytę, a właściwie okladkę z podpisami Grupy Exelent. Nie mogę doczekać się ich jakiegoś kolejnego koncertu w mojej okolicy ;) A jutro wybieram się do Żywca, więc też raczej nie pojawi się post. :(

Jednak już w piątek Memoriał Olimpijczyków w Szczyrku, na który się wybieram, a w weekend LMP w Wiśle, więc obiecuję duuuużo skokowych pamiątek ;) Komentujcie dużo, wszyscy którzy przeczytali moje wypociny na ten temat. Chciałabym poznać Waszą opinię ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz