czwartek, 2 lipca 2015

*5* *6* Karol Kłos i Andrzej Wrona + relacja ze spotkania z siatkarzami

Hej! Jednak udało mi się być na jakimś spotkaniu z autografami wcześniej niż na skokach...

Był to bardzo spontaniczny wypad. Na fanpagu Skry Bełchatów napisali że o 14 zaczyna się spotkanie z Karolem Kłosem i Andrzejem Wroną. Jako, że na miejsce mam 40 minut drogi autobusem, a była 13:03 chwyciłam dwie dychy, pendrive ze zdjęciami siatkarzy, aparat i wybiegłam z domu.

Na szczęście zdążyłam. Był straszny ścisk... Ledwie co dało się jakoś oddychać w tym tłumie starającym się o zdjęcie i autograf. Udało mi się dopchać. Karol podpisał 5 zdjęć, które mu podałam, natomiast Andrzej podpisał tylko 3 z 5 i to jeszcze pisakiem, który bardzo łatwo się zmazuje. Później przestali podpisywać i zaczęli robić zdjecia z kibicami. Tutaj także miałam dużo szczęścia. Zdjęcia dodaje poniżej. ;)

Część autografów, które zdobyłam przeznaczam na wymianę. ;)









Po spotkaniu postanowiłam, że chwilkę jeszcze poczekam. Miałam spotkać się z koleżanką, ale plany się zmieniły, gdy okazało się, że zawodnicy za chwilę będą wychodzić. Niestety ta "chwila" okazała się trwać 1,5h, a zawodnicy tak się śpieszyli, że udało mi się zrobić tylko jedno i to jeszcze z 3/4 twarzy ;) Ale poznałam też nowe osoby, z którymi jutro także będę czekać pod hotelem ;)






7 komentarzy:

  1. Gratulację Wiktoria!

    Zapraszamy na naszego bloga -> http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) zapraszam na mojego bloga http://autografy-celebrytow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam do Polecanych i za chwilkę sobie też poczytam ;)

      Usuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę zdjęcia z chłopakami :)
    Dodałam Cię do polecanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że zaglądnęłaś ;) Też zaraz dodam do Polecanych :)

      Usuń