piątek, 24 lipca 2015

*21* Klimek Murańka


Kurczę, teraz jak jestem w Wiśle to chba każdy post będe musiała zaczynć od przeprosin. Przepraszam, wczoraj mi kompletnie nie łapało internetu, a z wifi z parku nie da się za bardoz pisać posta. Poza tym też mam tutaj dużo zajec. Co chwilę jeżdżę na jakieś trenigni na Malince i wgl... Ogólnie mega skokowe, ale też zajęte wakacje. Cały czas myślę tylko o skokach, nie mogę doczekać się Grand Prix. Będzie tak super! W poniedziałek wybieramy się z Zuzą (kolorowyswiatzuzi.blogspot.com) na trening do Szczyrku ;) Mam nadzieję, że uda nam się zrealizować chociaz połowę z tego co sobie założyłyśmy! A więc zakańczając przepraszanie przejdźmy do głównej części postu.

Dziś autografy od Klimka Murańki, którego nie wiem konkretnie za co darzę wielką sympatią. Od początku jakiś przebłysków o nim w mediach go polubiłam. Bardzo martwiło mnie jego zachowanie, gdy nie został wybrany do składu na IO, jednak szybko mu przeszło... CAŁE SZCZĘŚCIE ;)
Ogólnie lubię robić zdjęcia Klimkowi na różnych treningach, zawodach, ale fotogeniczny to on za grosz nie jest. Zawsze robi jakąś dziwną minę! Pokaże Wam jeno z TYCH zdjęć :D Ach, ten podejrzliwy wzrok ;)

Klimek Murańka ;)

Karty od Klimka mam dwie, jedną mega starą, drugą z serii Eve-nementu. Stara kartka jest odatkowo z dedykacją ^^






















Mam też zdjęcie z Klimkiem, ale niestety tylko jedno... Jest ono podpisane, jednak aktualnie wisi sobie na ścianie w Krakowie, wiec niestety na bloga mogę dodać samo zdjecie bez podpisu. Myślałam, że mam więcej zdjeć z Klimkiem! Muszę to nadrobić!



Zdjecie jest okropne! Robione na Pucharze Solidarności w Zakopanem, już parę lat temu. Miałam wtedy jeszcze długie włody i okropne bryle! Całe szczęście, że już moge nosić soczewki (ufff!).

Pozdrawiam wszystkich! Mam nadzieję, że wybaczycie mi te "drobne" nieobecności i dalej będzie obserwować mojego bloga :3






2 komentarze: