środa, 1 lipca 2015

*1* Krzysztof Miętus


No to czas na pierwszy autograf...  jest on od mojego ulubionego skoczka narciarskiego, dlatego uznałam, że musi się on pojawić na stronce na początu ;)

Krzysztof Miętus jest zawodnikiem, którego bardzo cenię od mojego pierwszego wyjazdu na skoki. W TV ulubieńcami zazwyczaj byli Ci najlepsi, jednak jak pojechałam i zobaczyłam ten cały świat na żywo, od razu polubiłam "Titusa". Pomimo, że aktualnie nie radzi sobie za dobrze ja nadal mu kibicuję i trzymam za niego kciuki. Mam nadzieję, że niedługo wróci do kadry A i pokaże wszystkim na co go stać. ^^

Autograf zdobyłam osobiście podczas jednego z konkursów. Podeszłam do Krzyśka zapytać czy ma kartki i oczywiście wywołało to falę. Od razu wokół niego pojawiło się pełno ludzi. :D no cóżżż...

A dla tych którzy nie mają jeszcze autografu Krzyśka, warto napisać na adres AZS Zakopane, Eve-nementu lub po prostu próbować się kontaktować z Krzyśkiem przez portale społecznościowe. Nie wiem czy ta ostatnia opcja aktualnie działa, polecam sprawdzić samemu i napisać w komentarzu jak poszło ;)

Adres AZS i Eve-nementu do znalezienia w internecie. (Z czasem pojawią się także w zakładce "Adresy").

3 komentarze: