poniedziałek, 20 lipca 2015

Relacja Memoriał Olimpijczyków! Dużo grafów, dużo zdjęć! ^^


Dzisiaj pojawi się kilka postów! Przperaszam wszystkich, za tak długą przerwę. Myślałam, że jak już będę w Wiśle (od piątku) wszystko będzie w porządku, zdobędę nowe grafy i pojawią się długie posty, lecz niestety kwatera, w której mieszkam spłatała mi psikusa. Nie było internetu, w ogóle zero. Zdjęcia, które wysyłam do redakcji musiałam wysyłać siedząc na ławce w parku i korzystając z ogólnodostępnego wifi. Zdjęcia, które potrzebowałam zamówić do wydrukowywania na LGP także zamawiałam z tej samej ławeczki, więc mam nadzieję, że rozumiecie mój ból ;)

Zbliża się LGP, a ja już załatwiłam sobie prawie wszystkie grafy od Polaków, które chciałam ;) Mnóstwo zdjęć, mnóstwo grafów, fajne towarzystwo, miła atmosfera - tylko Szczyrk ;)

Byłam akurat w strefie przeznaczonej dla skoczków i organizatorów, więc wszystko miałam podane jak na tacy. Na miejscu spotkałam się z Zuzią (http://kolorowyswiatzuzi.blogspot.com) oraz z jej koleżanką, której jeszcze nie znałam. Obie dziewczyny okazały się być super towarzyszkami na skokach, a do tego ogólnie fajnymi dziewczynami ;) Mam nadzieję, że utrzymamy kontakt nie tylko i nie będziemy kontaktować się tylko w okolicznościach zbliżających się zawodów ;)

No to teraz czas na dużo zdjęć ;) Udało mi się zdobyć dużo grafów na zdjęciach ze skoczkami, które wcześniej wydrukowałam ;)


Dawid Kubacki - zdjęcie udało mi się wykonać na PK w Zakopanem jeszcze w tym roku. Tak wgl Dawid ma nowe ubranie pod kombinezon. Wygląda super, imituje zbroję! *-*










Bartek Kłusek -  jeden z moich ulubieńców. Zdjęcie już dość stare (PK Zakopane 2014r.), ale po prostu musiałam je podpisać ;)
Przy okazji udało mi się podpisać kartkę Bartka, którą dostałam od Hill Size Magazine, a była bez autografu. Zdjęcie niżej ;)













 Olek Zniszczoł - mój dawny ulubieniec, nadal darzę go ogromną sympatią, jednak to nie to co kiedyś. Byłam wtedy w 6. podstawówki, kiedy miał swoje debiuty. Nawet plakat na wf o nim robiłam, a zdjęcei już bardzo stare z 2012r ze Szczyrku, gdzie przypadkiem natknęłam się na trening kadr ;)

Wyjątkowo na Memoriale (chyba przez gorąc) nie miał humoru do rozdawania autografów i pozowania do zdjęć. Długo nas zbywał, jednak na koniec dzielnie spełnił wszystkie prośby kibiców. Zdobyłam jego kartkę (z dedykacją *-*) oraz mam jeszcze parę sztuk na wymianę, więc zapraszam ;)








Krzysiek Miętus - mój ulubiony skoczek, już o nim się rozpisywałam. Na memoriale udało nam się z nim chwilkę pogadać. Gratulowałyśmy mu też dobrego skoku ^^ Zdjęcia co prawda słabe, ale na ścianie podpisane musi zawisnąć każde zdjęcie z Krzyśkiem ;D




Mateusz Kojzar - młody symatyczny skoczek, nie mogłam sobie odpuścić zdjęcia z nim ^^










Andrzej Zapotoczny - mega długo czekałam na podpisanie tego zdjęcia, już na wielu konkursach je tylko obnosiłam bez skutku. Andrzej na Memoriale od razu mi je podpisał i dodał jeszcze "ale okropnie wyszedłem na tym zdjęciu" :D














Piotrek Żyła - jego zostawiłam sobie prawie na sam koniec! Nareszcie udało mi się podpisać jego plastron! Zdjęcie poniżej. Zdobyłam także parę jego kartek, które też będą na wymianę :D



 No i Maciek Kot - od niego również udało mi się zdobyć podpis na plastronie ;) Pierwsze zdjęcie jest z mojej szkoły :D Tak, mojej szkoły. Miał u nas praktyki w tamtym roku ;)
No i na koniec zdjęć, zdjęcie drużyny z Zakopanego 2013r, gdzie Maciek prezentuje się w plastronie, który od niego dostałam. Będę mieć ładny dodatek do antyramy z plastronem ;3





Plastron od Piotrka ;) W końcu z podpisem ^^


















Plastron od Maćka ^^ Również udało się zdobyć podpis

















Tutaj zdjęcia nowych kartek w mojej kolekcji ;)




Tutaj zdjęcia kartek z podpisami, które udało mi się podpisać na tych zawodach





No i na koniec zdjęcia kartek, które przeznaczam na wymianę po tych zawodach ;)



Jako, że w tym poście już się mega rozpisałam, zdjecia ze skoczkami dodam wraz z jutrzejszym postem o Mistrzostwach Polski (na nich zdobyłam tylko dwa autografy)

Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz przepraszam za moją nieobecność! 





2 komentarze:

  1. Chciałam napisać mądry i treściwy komentarz, ale skończyło się na tym, że też mam nadzieję, że utrzymamy kontakt :D I gratuluję, bo zdecydowanie jest czego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha również gratuluję zdobyczy po Memoriale :D

      Usuń