wtorek, 21 lipca 2015

*20* Andrzej Stękała


No i dodam dodatkowy pościk o poszczególnej osobie. Tym razem będzie to może troszkę mniej znany skoczek - Andrzej Stękała.

Bardzo sympatyczny, młody skoczek, który pomimo wieku ma na swoim koncie już parę sukcesów. Szczególnie dobry miał ostatni sezon zimowy, gdzie nawet został Wicemistrzem Polski. Oprócz sukcesów sportowych Andrzej sprawia wrażenie mega miłego, otwartego człowieka.

Gdy prosiłam go o możliwość zdobycia jego grafu, miałam okazję chwilkę z nim popisać. Rozmawialiśmy przede wszystkim o kibicach, wg mnie ma wspaniałe nastawienie do Nas, na zawodach zawsze dzielnie pozuje do zdjęć i rozdaje autografy, a poza skocznią zawsze chętnie odpisuje na nasze wiadomości. ;)

Wszystkich, którzy chcą zdobyć graf Andrzeja, polecam otwarcie do niego napisać. Na prawdę fajny z niego skoczek ;)

Przejdziemy teraz do autografów ;) Do Andrzeja wysłałam dwa zdjęcia, oba mojego autorstwa. Udało mi się je zrobić podczas FIS Cup-u w Szczyrku zeszłego lata. Na jednym ze zdjęć stoi na najwyższym stopniu podium obok Nick'a Fairalla, który niestety już do skakania raczej nie wróci :\ Marzę o jego autografie, gdyby ktoś chciał się za niego wymienić to bardzo proszę o kontakt ;)
























No i jeszcze zdjecie, które już publikowałam. Zdobyte całkiem niedawno ;3









Od Andrzeja dostałam także "niespodziankę", czyli podpisaną akredytację z Mistrzostw Polski, której zdjęcie znajduje się też w zakładce Różne. No i za niedługo nie będzie już tam tego zdjęcia, ponieważ na LGP rozstane się z tą akrą i z tego powodu bardzo się ciesze. Reszta owiana tajemnicą! ;D



Pozdrawiam i zapraszam do zakładki Wymiany ;)






2 komentarze:

  1. Gratulację ;) Zapraszam na nowego bloga, już dodałam Twój do polecanych ;)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń