czwartek, 9 lipca 2015

*18* Piotr Żyła


Dzisiaj obiecany post o Piotrku Żyle, którego autografów mam dość sporo ;)

Za Piotrkiem jakoś nie szaleję, ale lubię go i kibicuję ;) Trochę dziwią mnie zawsze Ci wszyscy ludzie, którzy tak się na niego rzucają na zawodach. Wokół Piotrka zawsze jest jakiś tłok ;)

Co do Piotrka to oprócz autografów i zdjęcia z nim (tylko jednego :<) mam jego plastron. Plastron dostałam od osoby, u której mieszkałam (właścicielki kwatery). Jest on niepodpisany, ale na pewno to zmienię na najbliższych zawodach ;)

Mam także dwa plakaty Piotrka, które wiszą u mnie na ścianie. Mam też plakat Piotrka na wymianę (wymienię też za jakiś autogaf nie koniecznie na plakacie) także zapraszam ;)

I jeszcze sposób dla tych, którzy nie mogą zdobyć autografu Żyły osobiście. 

Piotr Żyła
Pensjonat "Źródełko"
ul. Źródlana 24
43-450 Ustroń

Na podany adres należy wysłać kopertę zwrotną ze znaczkiem. Z tego co widziałam na niektórych blogach, można spróbować wysłąć też własne zdjęcia do podpisu. ;)
No i jak już skończyłam bredzić to przechodzimy do grafów i zdjęć ;)















Plakaty ;) Na pierwszym słabo widoczny podpis długopisem :\





 Kartka, na której autograf znajduje się z tyłu.

 Mała i duża kartka, jedna z dedykacją, druga mam nadzieję, że w najbliższym czasie będzie z dedykacją ;)


Dwie takie same karty, jednak nie mogę przeznaczyć ich na wymianę ze względu na dedykację ;\


























Dwa autografy na kartce z zeszytu ;3




Na koniec zdjęcie z Piotrkiem oraz jego plastron ;)






Mam nadzieję, że się podobało ;) Zapraszam do komentowania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz