środa, 1 lipca 2015

Witam!

Hej wszystkim!

Nazywam się Wiktoria, od dawna zbieram autografy. Na tym blogu chciałabym się z Wami nimi podzielić ;) Postaram się również o zakładkę wymiany oraz zakładkę adresów, dzięki którym będziemy mogli pomagać sobie w zwiększaniu swoich kolekcji.

Chciałabym też od czasu do czasu wrzucać zdjęcia z różnych miejsc, a przede wszystkim eventów na których byłam. Pierwsza taka relacja pojawi się najprawdopodobniej dopiero ze skoków w Wiśle.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba, zapraszam do komentowania  ;)






*Zdjęcie w tle jest wykonane przeze mnie, przedstawia Luc'a Ackermanna podczas NOTJ w Krakowie
*Zdjęcie w poście jest wykonane przeze mnie, przedstawia moją ukochaną drużynę-Speedway Wandę Kraków podczas meczu z Orłem Łódź


Więcej informcji o mnie, na pasku z boku ("O mnie").

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz